Vrátenie, výmena, reklamácia

Výmena tovaru

Pri objednávaní cez internet sa môže stať, že vám nesadne veľkosť alebo šperk nevyzerá podľa vašich predstáv alebo sa vám viac páčí iný produkt. Nevadí, tovar vám radi vymeníme za iný. Môžete nám ho poslať naspäť na výmenu do 14 dní od prevzatia. Tovar, ktorý chcete vymeniť musí byť nepoužitý, nepoškodený, v pôvodnom stave.

 

Ako postupovať, ak chcete tovar vymeniť?

1. Najskôr nás, prosím, kontaktujte e-mailom na adrese info@ligot.sk. Do e-mailu uveďte číslo objednávky a tovar, ktorý budete vracať k výmene. Napíšte nám taktiež, aký tovar ste si na výmenu vybrali, aby sme vám ho mohli rezervovať.

2. Šperky dôkladne zabaľte, aby nedošlo k prípadnému poškodeniu pri preprave. Použiť môžete pôvodnú krabičku a výplň, v ktorej bol tovar doručený. Ak pôvodný obal nemáte, nevadí. Použite akýkoľvek iný pevný obal a výplň, aby k nám všetko dorazilo v poriadku.

3. Zabalený tovar s vyplneným formulárom pre výmenu tovaru nám zašlite na adresu: shopIN, s.r.o., Hlavná 27, 917 01 Trnava. Do chvíle, kým k nám šperk nedorazí, zaň neručíme. Oplatí sa preto zásielku poistiť na čiastku zodpovedajúcu jej hodnote.

4. Akonáhle obdržíme vrátený tovar, skontrolujeme ho a pripravíme na odoslanie nový balíček. Poštovné za prvú výmenu vám nebudeme účtovať a  zásielku Vám odošleme na rovnakú adresu a rovnakým spôsobom, ako pôvodnú objednávku. Rozdiel v cene vám vrátime na účet alebo dofakturujeme.

Formulár na výmenu tovaru (stiahnuť)

  

Vrátenie tovaru

Kúpili ste nevhodný darček, zvolili zlú veľkosť či farbu, alebo sa vám tovar len nepáči? Nevadí, svoju objednávku nám môžete vrátiť do 14 dní bez uvedenia dôvodov. Tovar, ktorý vraciate musí byť nepoužitý, nepoškodený, v pôvodnom stave. Ak bola súčasťou objednávky krabička alebo iné darčeky, je potrebné vrátiť aj tie.

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

1. Šperky dôkladne zabaľte, aby nedošlo k prípadnému poškodeniu pri preprave. Použiť môžete pôvodnú krabičku a výplň, v ktorej bol tovar doručený. Ak pôvodný obal nemáte, nevadí. Použite akýkoľvek iný pevný obal a výplň, aby k nám všetko dorazilo v poriadku.

2. Zabalený tovar s vyplneným formulárom pre odstúpenie od zmluvy nám zašlite na adresu: shopIN, s.r.o., Hlavná 27, 917 01 Trnava. Ak nemáte možnosť formulár vytlačiť, stačí nám do balíčka priložiť odkaz s číslom objednávky a vašim číslom účtu.

3. Pokým k nám šperk nedorazí, zaň neručíme. Oplatí sa preto zásielku poistiť na čiastku zodpovedajúcu jej hodnote. Zásielku neposielajte na dobierku, nebude prevzatá.

4. Peniaze Vám vrátime bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy.

Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy (stiahnuť)

 

Reklamácia

Niečo sa pokazilo? Veľmi nás to mrzí a pokúsime sa dať všetko čo najrýchlejšie do poriadku. Sme tu pre vás a problémom sa staviame čelom

 

Ako postupovať v prípade reklamácie?

1. Najskôr nás, prosím, kontaktujte e-mailom na adrese info@ligot.sk. Napíšte nám, čo je v neporiadku a nazabudnite pripojiť aj číslo svojej objednávky alebo faktúry.

2. Ak je to požné, pripojte do prílohy e-mailu fotografiu vzniknutej vady. Niekedy nám taká príloha stačí k vyriešeniu reklamácie.

3. V prípade zasielania tovaru späť na reklamáciu ho dôkladne zabaľte. Použite pevný obal a výplň, aby k nám všetko dorazilo v poriadku a bezpečí - minimalizujete tak možnosť poškodenia behom prepravy.

4. Zabalený tovar s vyplneným formulárom pre reklamáciu nám zašlite na adresu: shopIN, s.r.o., Hlavná 27, 917 01 Trnava. Do chvíle, kým k nám šperk nedorazí, zaň neručíme. Oplatí sa preto zásielku poistiť na čiastku zodpovedajúcu jej hodnote.

Reklamačný protokol (stiahnuť)